پست بانک ایران بخشنامه کدهای رفتار عمومی سازمانی برای مشتریان و کارکنان توانخواه را ابلاغ کرد
مدیریت امور نظارت و حقوقی پست بانک ایران، بخشنامه کدهای رفتار عمومی فرهنگ سازمانی برای مشتریان و کارکنان توانخواه را به ادارات ستادی، اجرایی، مسئولان و کاربران باجههای بانکی ابلاغ شد. به گزارش آرمان اقتصادی از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بر اساس این بخشنامه، کدها ی رفتار عمومی برای مشتریان و همکاران
مدیریت امور نظارت و حقوقی پست بانک ایران، بخشنامه کدهای رفتار عمومی فرهنگ سازمانی برای مشتریان و کارکنان توانخواه را به ادارات ستادی، اجرایی، مسئولان و کاربران باجههای بانکی ابلاغ شد.
به گزارش آرمان اقتصادی از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بر اساس این بخشنامه، کدها ی رفتار عمومی برای مشتریان و همکاران توانخواه جسمی و حرکتی، ناشنوایان، نابینایان، بیماران صعب العلاج و دارای کهولت سن در کمیته ارتقا سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم پست بانک ایران تصویب شده و برای اجرا به تمام کارکنان ستادی و اجرایی ابلاغ شد.
بر اساس این گزارش، بر اساس این بخشنامه رعایت کدهای رفتاری برای تمامی کارکنان بانکی الزامی بوده و به صورت دوره ای مورد ارزیابی قرار گرفته و بازرسان مقیم موظف بر نظارت بر حسن اجرای آن هستند.