رتبه نخست مدیریت شعب استان چهار محال و بختیاری، در کاهش مدت زمان توقف خودپردازها
مدیریت شعب استان چهار محال و بختیاری، با تحقق ۱۰۷.۳ درصدی کاهش مدت زمان توقف خودپردازها در خرداد ماه سال جاری رتبه اول بهینه سازی این شاخص را در تحقق اهداف کمی، پایش و پویش سال ۱۴۰۱بدست آورد. به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بر طبق گزارش
مدیریت شعب استان چهار محال و بختیاری، با تحقق ۱۰۷.۳ درصدی کاهش مدت زمان توقف خودپردازها در خرداد ماه سال جاری رتبه اول بهینه سازی این شاخص را در تحقق اهداف کمی، پایش و پویش سال ۱۴۰۱بدست آورد.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بر طبق گزارش اداره کل آمار و بودجه و اعلام اداره کل بازاریابی و توسعه بازار، مدیریت شعب استانهای کردستان و اردبیل به ترتیب با ۱۰۴.۴ و ۱۰۳.۸ درصد جایگاه دوم و سوم، کاهش زمان توقف خودپردازها در خرداد ماه سال جاری را کسب کردند.
بر اساس این گزارش، مدیریت شعب استانهای چهارمحال بختیاری، کردستان و اردبیل در سومین ماه سال جاری به ترتیب با کسب ۱.۶۱، ۱.۵۷ و ۱.۵۶ امتیاز، از تحقق این شاخص در اهداف کمی پایش و پویش سال جاری بالاتر از سایر مدیریت شعب استانها و مناطق تهران قرار گرفتند.
بر اساس این آمار، در خرداد ماه گذشته، هدف کمی کاهش مدت زمان توقف خودپردازها در سطح کشور ۵۳.۲ درصد تحقق پیدا کرده است.