تاریخ انتشار : دوشنبه 10 مرداد 1401 - 14:42
کد خبر : 1708

رتبه نخست مدیریت شعب استان چهار محال و بختیاری، در کاهش مدت زمان توقف خودپردازها

رتبه نخست مدیریت شعب استان چهار محال و بختیاری، در کاهش مدت زمان توقف خودپردازها

مدیریت شعب استان چهار محال و بختیاری، با تحقق ۱۰۷.۳ درصدی کاهش مدت زمان توقف خودپردازها در خرداد ماه سال جاری رتبه اول بهینه سازی این شاخص را در تحقق اهداف کمی، پایش و پویش سال ۱۴۰۱بدست آورد. به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بر طبق گزارش

مدیریت شعب استان چهار محال و بختیاری، با تحقق ۱۰۷.۳ درصدی کاهش مدت زمان توقف خودپردازها در خرداد ماه سال جاری رتبه اول بهینه سازی این شاخص را در تحقق اهداف کمی، پایش و پویش سال ۱۴۰۱بدست آورد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بر طبق گزارش اداره کل آمار و بودجه و اعلام اداره کل بازاریابی و توسعه بازار، مدیریت شعب استان‌های کردستان و اردبیل به ترتیب با ۱۰۴.۴ و ۱۰۳.۸ درصد جایگاه دوم و سوم، کاهش زمان توقف خودپردازها در خرداد ماه سال جاری را کسب کردند.
بر اساس این گزارش، مدیریت شعب استان‌های چهارمحال بختیاری، کردستان و اردبیل در سومین ماه سال جاری به ترتیب با کسب ۱.۶۱، ۱.۵۷ و ۱.۵۶ امتیاز، از تحقق این شاخص در اهداف کمی پایش و پویش سال جاری بالاتر از سایر مدیریت شعب استان‌ها و مناطق تهران قرار گرفتند.
بر اساس این آمار، در خرداد ماه گذشته، هدف کمی کاهش مدت زمان توقف خودپردازها در سطح کشور ۵۳.۲ درصد تحقق پیدا کرده است. 
 

دریافت شماره شبا بولتن اخبار بانک کامل ترین اخبار بیمه کامل ترین اخبار بیمه اخبار وام و تسهیلات

پیشنهادی