الکترونیکیسازی فرایندهای سازمان ملی جهت تسهیل و بهبود خدمات به مردم
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن بر الکترونیکیسازی فرایندهای سازمان جهت تسهیل و بهبود خدمات به مردم تاکید کرد.به گزارش پایگاه پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست کمیته توسعه دولت الکترونیک این سازمان به
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن بر الکترونیکیسازی فرایندهای سازمان جهت تسهیل و بهبود خدمات به مردم تاکید کرد.
به گزارش پایگاه پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست کمیته توسعه دولت الکترونیک این سازمان به اهمیت الکترونیکیسازی فعالیتها و فرایندهای سازمان پرداخت و بر اهمیت این موضوع در جهت بهبود و تسهیل در ارائه خدمات به مردم تأکید کرد.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در این جلسه به رشد روزافزون فناوری و اهمیت استفاده از الکترونیکیسازی در ارتقاء سطح خدمات به مردم اشاره کرد و گفت: الکترونیکیسازی فرایندها منجر به شکلگیری یک نظام الکترونیکی پیشرفته و مدرن در سازمان ملی زمین و مسکن خواهد شد که از جمله مزایای آن میتوان به ارائه خدمات بهتر، بهبود دقت، افزایش سرعت، کارایی و شفافیت و همچنین صرفهجویی در زمان و هزینه در ارائه خدمات به شهروندان اشاره کرد.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، وی بیان کرد: ما نیاز به تحول در نحوه ارتباط با مردم داریم و این تحول باید با اعتماد به نظام الکترونیکی ایجاد شود. الکترونیکیسازی فعالیتها و فرایندها به ما این امکان را میدهد که خدمات خود را به شهروندان با سرعت بالا، بدون زمان ضایع و با دقت بیشتری ارائه دهیم.