روابط عمومی بانک ملی ایران برنده جایزه سومین جشنواره مردم داری ایران
روابط عمومی بانک ملی ایران در سومین جشنواره مردم داری ایران،«جایزه مدیریت ارتباطات الکترونیک و جایزه مستندسازی» را از آن خود کرد. به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک ملی ایران،این جایزه به پاس عملکرد روابط عمومی بانک در بخش های مختلف و نوآوری و خلاقیت در ارتباط با مشتریان و عموم مخاطبان اهدا
روابط عمومی بانک ملی ایران در سومین جشنواره مردم داری ایران،«جایزه مدیریت ارتباطات الکترونیک و جایزه مستندسازی» را از آن خود کرد.
به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک ملی ایران،این جایزه به پاس عملکرد روابط عمومی بانک در بخش های مختلف و نوآوری و خلاقیت در ارتباط با مشتریان و عموم مخاطبان اهدا شده است.
گفتنی است «سومین جشنواره مردم داری ایران» که همزمان با بیستمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با حضور جمعی از استادان، متخصصان، مدیران و کارشناسان این حوزه امروز در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد؛ به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای صنعت روابطعمومی در کشور،به تجلیل از تلاشهای روابطعمومیها می پردازد. در این جشنواره که در ۲۴ بخش برگزار شد، از روابط عمومی سازمانها و شرکتهایی که در زمینههای مختلف،عملکرد موفقی داشتهاند، تقدیر به عمل آمد.گفتنی است بیستمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با موضوع« هوش مصنوعی مولد و روابط عمومی، ارتباطات آینده» به همت موسسه کارگزار روابط عمومی و با همکاری انجمن متخصصان روابط عمومی و انجمن روابط عمومی ایران برگزار شد.