تاریخ انتشار : شنبه 8 مرداد 1401 - 14:23
کد خبر : 1436

پیام تسلیت دکتر شایان به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع)

پیام تسلیت دکتر شایان به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع)

مدیرعامل بانک مسکن با انتشار پیامی فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان را به عموم ملت ایران تسلیت و تعزیت گفت.به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن هیبنا، دکتر محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن طی پیامی فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و یارانشان را به عموم ملت ایران

مدیرعامل بانک مسکن با انتشار پیامی فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان را به عموم ملت ایران تسلیت و تعزیت گفت.
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن هیبنا، دکتر محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن طی پیامی فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و یارانشان را به عموم ملت ایران تسلیت گفت.
در پیام مدیرعامل بانک مسکن آمده است:
ایام عزاداری محبان اهل بیت (ع)، آتش عشق حضرت امام حسین (ع) و برادر رشید و یگانه‌شان حضرت عباس بن علی (ع) و تمامی فرزندان و یارانی که خون پاکشان را در راه اسلام نثار کردند، درخشان‌تر از تمامی ایام سال در دل‌هایمان شعله‌ور کرده است.
سوگ را بهانه‌ای برای معرفت و شناخت بیشتر آن «انسان کامل» و اسوه ایثار و حماسه و عزت قرار می‌دهیم و دیده دل به اشک‌های زلال عشق به سید و سالار شهیدان می‌شوییم.
این عشق‌ها، عرض ارادت‌ها و شیدایی‌ها، همچون همیشه استوار و پابرجاست و الگوی جاویدان و در دسترس حضرت امام حسین (ع) در بزرگترین و کامل‌ترین مصاف حق و باطل، تا ابد الهام بخش بشریت خواهد بود.
اینجانب ضمن تسلیت و تعزیت به مناسبت فرا رسیدن ماه‌های محرم و صفر و ایام تاسوعا و عاشورای حسینی(ع)، بهره‌مندی همه سوگواران معزای سید و سالار شهیدان و شیعیان راستین آن حضرت را از آموزه‌های متعالی و انسان‌ساز این حماسه جاویدان را از درگاه پروردگار مهربان مسالت می‌نمایم.

برچسب ها : ،