تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مهر 1402 - 18:45
کد خبر : 13201

پذیرش ۲۶ فقره اسناد املاک در بورس کالا به همت کارگزاری بانک ملی ایران

پذیرش ۲۶ فقره اسناد املاک در بورس کالا به همت کارگزاری بانک ملی ایران

به همت کارگزاری بانک ملی ایران و سازمان خصوصی سازی ، ۲۶ دستگاه از املاک مازاد دولت در سیصد و نود و ششمین جلسه کمیته عرضه بورس کالای ایران مورد پذیرش قرار گرفت . به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک ملی ایران ، در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری و

به همت کارگزاری بانک ملی ایران و سازمان خصوصی سازی ، ۲۶ دستگاه از املاک مازاد دولت در سیصد و نود و ششمین جلسه کمیته عرضه بورس کالای ایران مورد پذیرش قرار گرفت .

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک ملی ایران ، در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری و در اجرای مصوبه مولد سازی و فروش اموال مازاد و باهمت و پیگیری کارگزاری بانک ملی و سازمان خصوصی سازی ،  ۲۶ دستگاه از املاک مازاد دولت در سیصد و نود و ششمین جلسه کمیته عرضه بورس کالای ایران در مورخ ۱۷/۰۷/۱۴۰۲ مورد پذیرش قرار گرفت .
بنا بر این گزارش امید نامه املاک مذکور در تاریخ ۱۸/۰۷/۱۴۰۲ در سایت بورس کالا  https://www.ime.co.ir/prospectuslist.html منتشر گردیده و عرضه و فروش آنها پس از طی تشریفات قانونی از طریق تالار املاک و مستغلات بورس کالا انجام می پذیرد. علاقمندان می توانند آخرین اخبار و اطلاعات عرضه و پذیرش املاک مذکور را از طریق مراجعه به تارنمای بورس کالای ایران به آدرس www.ime.co.ir  پیگیری نمایند.