تاریخ انتشار : یکشنبه 19 شهریور 1402 - 17:03
کد خبر : 12580

بانک‌های قرض‌الحسنه یاریگر سازمان‌ها در افزایش انگیزه کارکنان به شمار می‌روند

بانک‌های قرض‌الحسنه یاریگر سازمان‌ها در افزایش انگیزه کارکنان به شمار می‌روند

سرپرست مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان تهران گفت: پرسنل سازمان‌ها یک سری نیازهای فردی دارند که از عهده سازمان‌ها خارج است و بانک‌های قرض‌الحسنه با حمایت‌های همه جانبه خود به ایجاد ارزش افزوده پرداخته و در این حوزه برای پرسنل و کارمندان ایجاد انگیزه می‌کنند. به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از

سرپرست مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان تهران گفت: پرسنل سازمان‌ها یک سری نیازهای فردی دارند که از عهده سازمان‌ها خارج است و بانک‌های قرض‌الحسنه با حمایت‌های همه جانبه خود به ایجاد ارزش افزوده پرداخته و در این حوزه برای پرسنل و کارمندان ایجاد انگیزه می‌کنند.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «مجید زاغری» سرپرست مدیریت شعب بانک در استان تهران با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه رادیو گفت‌وگو به تبیین جایگاه بانکداری قرض‌الحسنه در جامعه و نقش آن در رونق تولید پرداخت و گفت: امروزه بر همگان آشکار است که بانک‌های قرض‌الحسنه چه تأثیر مثبتی بر اقتصاد کشور دارند.
زاغری افزود: طی ۲ سال و با پیگیری‌های دولت سیزدهم تلاش فراوانی شد تا سقف وام بانک‌های قرض‌الحسنه افزایش یابد و خوشبختانه این مهم محقق شد و اینک سقف وام‌های قرض‌الحسنه به ۳۰۰ میلیون تومان برای اشخاص حقیقی و ۷۵۰ میلیون تومان برای اشخاص حقوقی رسیده است.
وی ادامه داد: باید توجه داشته باشیم که بر اساس مفاد قانون عملیات بانکداری بدون ربا، اصل قرض‌الحسنه به عنوان یکی از روش‌های تأمین و تجهیز منابع بانک‌ها شناخته شده است. تصمیم به افزایش سقف وام بانک‌های قرض‌الحسنه می‌تواند حجمی از مشکلات مالی افراد به ویژه صاحبان شرکت‌های تولیدی را رفع کند.
این متخصص پولی و بانکی افزود: امروزه یکی از دغدغه‌های اصلی و بزرگ شرکت‌های تولیدی، سازمان‌ها و کارخانه‌های تولیدی، نیرو و منابع انسانی است که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. پرسنل سازمان‌ها یک سری نیازهای فردی دارند که از عهده سازمان‌ها خارج است و بانک‌های قرض‌الحسنه با حمایت‌های همه جانبه خود به ایجاد ارزش افزوده پرداخته و در این حوزه برای پرسنل و کارمندان ایجاد انگیزه می‌کنند.
زاغری با اشاره به گستردگی فعالیت‌ها و افزایش سقف وام‌های قرض‌الحسنه نیز اظهار داشت: خوشبختانه طی چند سال اخیر و با تصویب طرح‌های ارائه شده از سوی بانک‌های قرض‌الحسنه، تغییرات شگرفی را در عرصه تولید و تأمین نیازهای مالی شرکت‌های تولیدی شاهد بوده‌ایم و این روند درباره شرکت‌های دانش‌بنیان و حوزه سلامت و دارو از تبصره‌های بسیاری برخوردار است؛ زیرا این قبیل موارد دارای ضرورت و اهمیت خاصی هستند.