مشتریان از خدمات غیرحضوری بانک آگاه شوند
سرپرست معاونت امور استانهای بانک قرضالحسنه مهر ایران گفت: انتظارمان این است با وجود همیاران مشتری، خدماتی که بهصورت غیرحضوری امکان ارائه آنها وجود دارد، بهگونهای برای مشتریان تبیین شود که مشتری از این پس برای دریافت این خدمات به شعبه مراجعه نکند. به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرضالحسنه
سرپرست معاونت امور استانهای بانک قرضالحسنه مهر ایران گفت: انتظارمان این است با وجود همیاران مشتری، خدماتی که بهصورت غیرحضوری امکان ارائه آنها وجود دارد، بهگونهای برای مشتریان تبیین شود که مشتری از این پس برای دریافت این خدمات به شعبه مراجعه نکند.
به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرضالحسنه مهر ایران، دوره آموزشی یک روزه همیاران مشتری در این بانک برگزار شد تا ضمن پایان یافتن فعالیت این نیروها با عنوان همیار بازاریاب، فصل جدیدی از همکاری این کارکنان با شرایط و وظایف جدید آغاز شود.
دکتر «احمدرضا کریمی» سرپرست معاونت امور استانهای بانک در این جلسه گفت: عملکرد همیاران مشتری در تصمیمگیری بانک برای نحوه ادامه همکاری با آنها مؤثر است. اگر این طرح با موفقیت همراه شود، آن را به کل شعب گسترش خواهیم داد.
وی تأکید کرد: از همیاران مشتری انتظار میرود تمرکز خود را روی خدمات ارائه شده بر بستر همراهبانک و پیشخوان مجازی زیاد کنند. لازم است به مراحل مختلف هر فرآیند تسلط داشته باشند تا بتوانند مشتری را بهدرستی راهنمایی کنند.
کریمی خاطرنشان ساخت: بسیاری از مشتریان درباره طرحهای اعتباری مختلف بانک سؤال دارند. لازم است همیاران مشتری بر طرحهای اعتباری نیز تسلط کافی داشته باشند تا پاسخ مناسبی به مشتریان ارائه کنند.
وی ادامه داد: انتظارمان این است با وجود همیاران مشتری، خدماتی که بهصورت غیرحضوری امکان ارائه آنها وجود دارد، بهگونهای برای مشتریان تبیین شود که مشتری از این پس برای دریافت این خدمات به شعبه مراجعه نکند.
کریمی در همین رابطه افزود: ضرورتی ندارد مشتری برای انتقال وجه زیر ۱۰۰ میلیون تومان، افتتاح حساب، درخواست مسدودی کارت و خدماتی از این دست به شعبه مراجعه کند. این خدمات از طریق پیشخوان مجازی یا همراهبانک قابل دریافت هستند و باید مشتریان از این موضوع آگاه شوند.