کار کردن در بانک قرضالحسنه مهر ایران، نعمت است
رئیس اداره کل بازرسی بانک قرضالحسنه مهر ایران گفت: یکی از نعماتی که ما داریم، کار کردن در بانک قرضالحسنه مهر ایران است. در فعالیت این بانک هیچ شک و شبهه شرعی وجود ندارد و قشری که خدمات میگیرند نیز عمدتاً از اقشار کمدرآمد جامعه هستند. به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی
رئیس اداره کل بازرسی بانک قرضالحسنه مهر ایران گفت: یکی از نعماتی که ما داریم، کار کردن در بانک قرضالحسنه مهر ایران است. در فعالیت این بانک هیچ شک و شبهه شرعی وجود ندارد و قشری که خدمات میگیرند نیز عمدتاً از اقشار کمدرآمد جامعه هستند.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرضالحسنه مهر ایران، دوره آموزشی یک روزه همیاران مشتری در این بانک برگزار شد تا ضمن پایان یافتن فعالیت این نیروها با عنوان همیار بازاریاب، فصل جدیدی از همکاری این کارکنان با شرایط و وظایف جدید آغاز شود.
«یوسف نجفی» رئیس اداره کل بازرسی بانک از جمله سخنرانان این همایش بود و گفت: رضایت مشتریان از اولویت بالایی برای بانک برخوردار است. امام حسین(ع) نیز میفرمایند: «بدانید که نیازهای مردم به شما از نعمتهای الهی بر شماست؛ پس از این نعمت بیزار و خسته نشوید.»
وی افزود: یکی از نعماتی که ما داریم، کار کردن در بانک قرضالحسنه مهر ایران است. در فعالیت این بانک هیچ شک و شبهه شرعی وجود ندارد و قشری که خدمات میگیرند نیز عمدتاً از اقشار کمدرآمد جامعه هستند.
نجفی گفت: حتماً لازم است برخورد مناسبی با مشتری صورت گیرد و مشتری با رضایت از شعبه بانک خارج شود. این موضوع در مورد همیاران مشتری سختگیرانهتر است، زیرا یکی از کارهای شما جذب مشتری است.
رئیس اداره کل بازرسی بانک ادامه داد: اینگونه نباشد که همیار مشتری کار کارمندان شعبه را انجام دهد. وظایف همیار مشتری مشخص است و نباید در فرآیندهای اجرایی همچون افتتاح حساب و… وارد شود.
وی تأکید کرد: حتماً باید در شناسایی مشتریان دقت کافی صورت گیرد. پیش از ارائه خدمت به مشتری، حتماً باید از مشتری کارت ملی دریافت شود و تطابقهای لازم با چهره وی صورت گیرد.