تاریخ انتشار : دوشنبه 19 تیر 1402 - 19:17
کد خبر : 11048
همراهی مرکز خدمات حوزه های علمیه در توسعه فرهنگ قرض الحسنه

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی، محمدحسین حسین زاده در این دیدار به خدمات غیرحضوری بانک قرض الحسنه رسالت در بستر سامانه های همچون پیشخوان مجازی رسالت، اینترنت بانک و همراه بانک رسالت اشاره کرد و گفت: خوشبختانه مردم از بانکداری بدون شعبه استقبال کرده و ۱۰میلیونی شدن مشتریان این بانک گواه بر این مهم
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی، محمدحسین حسین زاده در این دیدار به خدمات غیرحضوری بانک قرض الحسنه رسالت در بستر سامانه های همچون پیشخوان مجازی رسالت، اینترنت بانک و همراه بانک رسالت اشاره کرد و گفت: خوشبختانه مردم از بانکداری بدون شعبه استقبال کرده و ۱۰میلیونی شدن مشتریان این بانک گواه بر این مهم است.
وی افزایش سقف وام های قرض الحسنه در سال جاری را اقدامی مهم در بانک قرض الحسنه برشمرد و گفت: در آینده ای نزدیک کارمزد وام در این بانک حذف می شود.
حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات حوزههای علمیه نیز در خصوص تلاش برای توسعه فرهنگ قرض الحسنه و ارائه خدمات قرض الحسنه به جامعه مخاطب مطالبی بیان کرد.
این دیداربا هدف تسهیلگری و تسریع در اجرای تفاهم نامه فیمابین و گسترش همکاری متقابل همچنین مشارکت دو مجموعه در امور قرض الحسنه صورت گرفت.
وی افزایش سقف وام های قرض الحسنه در سال جاری را اقدامی مهم در بانک قرض الحسنه برشمرد و گفت: در آینده ای نزدیک کارمزد وام در این بانک حذف می شود.
حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات حوزههای علمیه نیز در خصوص تلاش برای توسعه فرهنگ قرض الحسنه و ارائه خدمات قرض الحسنه به جامعه مخاطب مطالبی بیان کرد.
این دیداربا هدف تسهیلگری و تسریع در اجرای تفاهم نامه فیمابین و گسترش همکاری متقابل همچنین مشارکت دو مجموعه در امور قرض الحسنه صورت گرفت.