تاریخ انتشار : سه شنبه 9 خرداد 1402 - 12:41
کد خبر : 10131

مدیران بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پای درد دل کارکنان خود نشستند

مدیران بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پای درد دل کارکنان خود نشستند

کارکنان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران می‌توانند به‌طور مستقیم با مدیران بانک گفت‌وگو کرده و دغدغه‌های خود را بیان کنند. به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، معاونان مدیرعامل و رؤسای ادارات کل ستادی بانک از شنبه ۶ خرداد تا پایان این ماه پاسخگوی تماس‌های تلفنی کارکنان

کارکنان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران می‌توانند به‌طور مستقیم با مدیران بانک گفت‌وگو کرده و دغدغه‌های خود را بیان کنند.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، معاونان مدیرعامل و رؤسای ادارات کل ستادی بانک از شنبه ۶ خرداد تا پایان این ماه پاسخگوی تماس‌های تلفنی کارکنان بانک هستند.
این اقدام در راستای تقویت ارتباط مدیران ستادی و کارکنان صورت می‌گیرد و تا پایان ماه جاری هر روز یکی از مدیران ستادی به مدت ۲ ساعت پاسخگوی کارکنان خواهد بود.
شنیدن بی‌واسطه مشکلات کارکنان، آگاهی بیش از پیش مدیران ستادی از دغدغه‌های کارکنان صف و ایجاد تسلط کامل‌تر مدیران به چالش‌های پرسنلی و عملیاتی سازمان از جمله اهداف برقراری این ارتباط است.
گفتنی است این طرح معطوف به برهه کنونی نیست و در ماه‌های آتی نیز مجدداً اجرا خواهد شد.