تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 اسفند 1401 - 14:25
کد خبر : 8285

جلسه تشریح اجرای تفاهم نامه منعقده بین بانک و سازمان نظام پزشکی زنجان برگزار شد

جلسه تشریح اجرای تفاهم نامه منعقده بین بانک و سازمان نظام پزشکی زنجان برگزار شد

با حضور مسعود کردستانی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان زنجان و محمد مَحرمی ریاست سازمان نظام پزشکی استان و هیأت همراه مراحل اجرای تفاهم نامه منعقده فیمابین بانک و سازمان نظام پزشکی مورد بحث و بررسی قرار گرفت . به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان زنجان در این جلسه

با حضور مسعود کردستانی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان زنجان و محمد مَحرمی ریاست سازمان نظام پزشکی استان و هیأت همراه مراحل اجرای تفاهم نامه منعقده فیمابین بانک و سازمان نظام پزشکی مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان زنجان در این جلسه که محمد سینافر معاون ، جواد موسوی رئیس دایره اعتباری استان و داود حسنلو رئیس شعبه مرکزی زنجان نیز همراه با مدیر شعب پاسخگوی مَحرمی ریاست سازمان نظام پزشکی استان و اعضای هیأت مدیره آن بودند، کردستانی با تقدیر از زحمات پزشکان و کادر سلامت استان گفت : ضرایب و شرایط درج شده در تفاهم نامه فیمابین برای کلیه جامعه هدف سازمان قابل بهره برداری بوده و هر یک از مراجعه کنندگان با ایجاد امتیاز در حساب خود، می توانند از ضرایب و جداول تفاهم نامه استفاده کنند.

وی افزود :استفاده از ظرفیت تفاهم نامه صرفاً با نامه مکتوب امکان پذیر می باشد و در صورت عدم اخذ معرفی نامه از سوی سازمان توسط متقاضی، ضرایب درج شده در جداول موجود در سیاست های اعتباری جاری بانک ملاک عمل قرار می گیرد و بانک توسعه تعاون استان برای بخش سلامت جامعه و پروژه های درمانی و خدماتی هیچ محدودیتی ندارد .

مدیر شعب استان تشریح کرد: در صورت افتتاح حساب سازمان در بانک و ایجاد گردش حساب، سازمان می تواند از محل امتیاز حساب خود و متناسب با ضرایب درج شده در تفاهم نامه نسبت به صدور معرفی نامه اقدام کند و درخصوص مواردی که در تفاهم نامه درج نشده است، ملاک عمل ضوابط و مقررات جاری بانک است .

در ادامه مَحرمی رئیس سازمان نظام پزشکی استان زنجان درخواست گشایش خط اعتباری مرکزی برای سازمان کرد و گفت : پروژه در حال اجرای سازمان نیازمند پرداخت تسهیلات برای تکمیل و بهره برداری است .