تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 بهمن 1401 - 12:57
کد خبر : 7917

صعود تیم فوتسال استان خراسان رضوی به مرحله منطقه ای

صعود تیم فوتسال استان خراسان رضوی به مرحله منطقه ای

تیم فوتسال بانک توسعه تعاون استان خراسان رضوی به مرحله بعدی جشنواره فرهنگی ورزشی دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون راه یافت. به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی مدیریت شعب استان خراسان رضوی، تیم فوتسال استان خراسان رضوی در آخرین مسابقه خود که حکم فینال را داشت توانست تیم مدعی فنی و حرفه ای را

تیم فوتسال بانک توسعه تعاون استان خراسان رضوی به مرحله بعدی جشنواره فرهنگی ورزشی دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون راه یافت.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی مدیریت شعب استان خراسان رضوی، تیم فوتسال استان خراسان رضوی در آخرین مسابقه خود که حکم فینال را داشت توانست تیم مدعی فنی و حرفه ای را با نتیجه ۸ بر ۲ شکست دهد و به مرحله بعدی مسابقات که مرحله منطقه ای می باشد راه یابد.

علی دولت شناس، سرپرست تیم بانک توسعه تعاون استان خراسان رضوی در این باره گفت: در مسابقه اول توانستیم با ۱۰ گل تیم صندوق کارآفرینی را شکست دهیم و در مسابقه دوم هم با نتیجه ۶ بر یک تیم اداره کل تعاون استان را شکست دادیم. وی در ادامه افزود: مسابقه سوم ما حکم فینال را داشت چون تیم فنی حرفه ای هم هر دو مسابقه قبلی خود را برده بود و هر تیمی که این مسابقه را می برد به مرحله بعد صعود می کرد.

دولت شناس درباره مسابقات منطقه ای گفت: در این مرحله با تیم های خراسان جنوبی خراسان شمالی و استان سمنان در مشهد بازی می کنیم که امیدواریم با کسب نتایج لازم به مرحله کشوری صعود کنیم.

گفتنی است در این دوره از مسابقات ابراهیم پزشکی همکار شعبه تایباد و سعید حق طلب همکار مدیریت شعبه به عنوان پدیده معرفی شدند.