تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1401 - 19:38
کد خبر : 7845

شعبه بازسازی شده هفشجان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افتتاح شد

شعبه بازسازی شده هفشجان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افتتاح شد

شعبه بازسازی شده هفشجان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با حضور دکتر «احمد راستینه» نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی، دکتر «احمدرضا کریمی» مدیر امور استان‌ها و «یوسف نجفی» رئیس اداره کل بازرسی بانک افتتاح شد. به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، همزمان با دهه

شعبه بازسازی شده هفشجان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با حضور دکتر «احمد راستینه» نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی، دکتر «احمدرضا کریمی» مدیر امور استان‌ها و «یوسف نجفی» رئیس اداره کل بازرسی بانک افتتاح شد.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، شعبه بازسازی شده هفشجان مطابق با اصول هویت بصری جدید بانک افتتاح شد. هفشجان از شهرهای استان چهارمحال و بختیاری است که به عنوان پایتخت صنعت جوش ایران شناخته می‌شود.
در مراسم افتتاح این شعبه، نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از زحمات مدیریت و کارکنان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان، بیان کرد: راه علاج مشکلات جامعه و اقتصاد کشور ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه است.
دکتر «احمد راستینه» همت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پرداخت وام‌های ازدواج، فرزندآوری و اشتغال را نشان از همت این بانک در راستای حمایت از جامعه و استان‌های محروم دانست.
در این مراسم دکتر «احمدرضا کریمی» کسب جایگاه نخست استان چهارمحال و بختیاری در سهم درصد منابع استانی بانک در کشور را ناشی از تلاش کارکنان استان دانست.
مدیر امور استان‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اعلام کرد: امیدواریم با توسعه همزمان فیزیکی و الکترونیک خدمات بانکی، رضایت مشتریان را بیش از پیش جلب کنیم.
همچنین «یوسف نجفی» رئیس اداره کل بازرسی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از تلاش حداکثری دایره رسیدگی به شکایات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حل مشکلات مشتریان خبر داد و گفت: استان چهارمحال و بختیاری جایگاه مناسبی در کسب رضایت مشتریان دارد.
در پایان «علی توکلی» مدیر شعب استان چهارمحال و بختیاری ضمن ارائه آمار عملکرد بانک در استان، از ارتقای جایگاه مدیریت شعب استان چهارمحال و بختیاری در سال‌های اخیر خبر داد و سهم ۱۱ درصدی از منابع استان را نشانه اقبال فرهنگ قرض‌الحسنه در استان های محروم کشور دانست.
توکلی با اشاره به پرداخت ۵۶هزار فقره وام قرض‌الحسنه به مبلغ ۲۸هزار میلیارد ریال از ابتدای سال جاری اعلام کرد: ۱۴۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه کالاکارت نیز به‌صورت آنی و بدون نیاز به معدل حساب، به منظور افزایش سطح رفاه مردم استان پرداخت شده است.
وی ضمن اعلام استقبال مردم استان از خدمات الکترونیک بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، اعلام کرد: در حال حاضر بالغ بر ۷۰ درصد از افتتاح حساب‌های قرض‌الحسنه و بیش از ۲۰ درصد وام‌های پرداختی بر بستر مجازی صورت می‌گیرد.