تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1401 - 18:00
کد خبر : 7665

رشد ۷۳ درصدی تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون دربوشهر

رشد ۷۳ درصدی تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون دربوشهر

مدیرشعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر از رشد ۷۳ درصدی تسهیلات بانک توسعه تعاون طی ۱۰ ماهه ابتدایی سال جاری در مقایسه با پایان سال گذشته خبر داد. سید علمدارشایان مدیرشعب بانک توسعه تعاون استان بوشهرضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین پیروزی انقلاب شکوهمنداسلامی به تعاونگران ، دولتمردان و

مدیرشعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر از رشد ۷۳ درصدی تسهیلات بانک توسعه تعاون طی ۱۰ ماهه ابتدایی سال جاری در مقایسه با پایان سال گذشته خبر داد.

سید علمدارشایان مدیرشعب بانک توسعه تعاون استان بوشهرضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین پیروزی انقلاب شکوهمنداسلامی به تعاونگران ، دولتمردان و اقشار مختلف جامعه درباره عملکرد اعتباری بانک در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد : شعب بانک توسعه تعاون در استان طی ۱۰ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱ بیش از ۵۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده اند ، این میزان پرداختی به نسبت سال گذشته که بیش از ۳۲۴۰ میلیارد ریال بوده ، بیانگر رشد ۷۳ درصدی تسهیلات دراین استان است .

وی افزود : در ۱۰ ماه ابتدایی سال جاری تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون در بخش کشاورزی به نزدیک ۱۰۰۰ میلیارد ریال رسیده است .

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر تاکید کرد: توسط شعب این بانک در بخش صنعت و معدن به تعداد ۵۲۲ فقره پرونده تسهیلات بیش از ۳۳۵ میلیارد ریال تا پایان دی ماه پرداخت شده است .

شایان خاطرنشان کرد : در بخش مسکن و ساختمان به میزان ۳۶۵ میلیارد ریال تسهیلات در شبکه شعب بانک درسراسر استان پرداخت شده که رشد تقریبا ۱۹ درصدی در این زمینه حاصل شده است.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون تصریح کرد: تسهیلات اعطایی بانک در بخش خدمات و بازرگانی طی ۱۰ ماه ابتدایی سال جاری از مرز ۳۱۸۱ میلیارد ریال فراتر رفته است که رشدی حدودا ۶۵ درصدی در مقایسه با سال گذشته در این بخش محقق شده است.