تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1401 - 12:04
کد خبر : 7603

جذب منابع یک کار تیمی و تکلیفی بر دوش تمامی کارکنان است

جذب منابع یک کار تیمی و تکلیفی بر دوش تمامی کارکنان است

جلسه راهبردی و ارزیابی عملکرد مدیریت شعب و شعب تابعه قزوین با حضور سرپرست شعب قزوین، روسای حوزه مالی و اداری و اعتباری، کارشناسان مدیریت شعب، روسای شعب تابعه در محل مدیریت شعب استان قزوین با چندین محور موضوعی برگزار شد. محمد یزدی سرپرست استان ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر ، حرکت در مسیر

جلسه راهبردی و ارزیابی عملکرد مدیریت شعب و شعب تابعه قزوین با حضور سرپرست شعب قزوین، روسای حوزه مالی و اداری و اعتباری، کارشناسان مدیریت شعب، روسای شعب تابعه در محل مدیریت شعب استان قزوین با چندین محور موضوعی برگزار شد.

محمد یزدی سرپرست استان ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر ، حرکت در مسیر آرمان های انقلاب و امام راحل را تکلیف شرعی و قانونی تمامی کارکنان بانک دانست . وی در ادامه بر تلاش مضاعف در هفته های پایانی سال جهت تحقق هرچه بیشتر برنامه های ابلاغی تاکید کرد. همچنین با توجه به ابلاغ نامه مبنی بر تشکیل فوری کمیته های ویژه جذب منابع و اجرای وظایف و تکالیف تعیین شده برای سرگروه ها ، تحقق برنامه های سال جاری را تکلیفی بر دوش همگان دانست.

در ادامه جداول عملکرد شعب بصورت جداول مقایسه ای با عملکرد ۱۱ ماهه سال جاری در کلیه شاخص های کلیدی مورد بررسی قرار گرفت و با مطالعه تحلیلی آمار و ارقام برنامه ریزی و خط مشی پیش رو به بحث و تبادل نظر گذارده شد. همچنین مقرر شد هر شعبه نسبت به برنامه ریزی هدفمند برای جبران عقب ماندگی در تحقق عملکرد در بخش جذب منابع اقدام لازم را معمول نمایند.

سرپرست قزوین در انتهای جلسه به عنوان جمع بندی با تاکید مجدد بر افزایش فعالیت های کمیته های ویژه جذب منابع راهکارهای تیمی همچون توجه ویژه به ظرفیت تفاهم نامه ها ، فعالیت کمیته های مستقل بازاریابی شعب ، توجه به اهمیت جذب منابع خرد ، لزوم انجام مذاکره با مشتریان قدیمی غیر فعال ، پرهیز از روزمرگی و…. را در جذب و افزایش منابع بانک موثر دانست. وی همچنین همچنین عملکرد های حرفه ای انفرادی همچون رفتار اجتماعی مناسب و اصطلاحا”خوش برخوردی با مشتری ، دارا بودن ظاهری آراسته و مرتب ، نظافت و زیبایی بصری شعب ، حفظ اسرار مشتریان ، راهنمایی کامل و دلسوزانه مشریان و … را راهی برای اعتلاء برند بانک توسعه تعاون و حفظ مشتریان قدیمی در کنار جذب مشتریان جدید دانست.