تاریخ انتشار : یکشنبه 25 دی 1401 - 3:17
کد خبر : 6844

تغییر ساعت کاری برخی شعب بانک کارآفرین

تغییر ساعت کاری برخی شعب بانک کارآفرین

با افزایش برودت هوا و لزوم مدیریت مصرف انرژی در برخی استان‌های کشور ساعت کاری شعب بانک کارآفرین با نظر استانداری وکمیسیون هماهنگی استان‌ها تغییر کرد. به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک کارآفرین، بر اساس اعلام استانداری خراسان جنوبی و کمیسیون هماهنگی بانک‌های این استان، ساعت کاری شعبه ابوذر بیرجند در

با افزایش برودت هوا و لزوم مدیریت مصرف انرژی در برخی استان‌های کشور ساعت کاری شعب بانک کارآفرین با نظر استانداری وکمیسیون هماهنگی استان‌ها تغییر کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک کارآفرین، بر اساس اعلام استانداری خراسان جنوبی و کمیسیون هماهنگی بانک‌های این استان، ساعت کاری شعبه ابوذر بیرجند در روز یکشنبه ٢۵دی ماه برای حضور کارکنان ٨:٣٠ الی ١٢:٣٠ و برای خدمت رسانی مشتریان ٩ الی ١٢خواهد بود.
همچنین بر اساس اعلام استانداری مازندران، گیلان، آذربایجان شرقی بدلیل برودت هوا و مدیریت مصرف گاز ساعت کاری شعب  بانک کارآفرین در روز شنبه ٢۴ دی ماه برای حضور کارکنان ٨:٣٠ تا١٣:٣٠ و برای خدمت رسانی به مشتریان ٩ الی ١٣ خواهد بود. 
همچنین در استان اصفهان، بر اساس اعلام استانداری و کمیسیون هماهنگی بانک‌های این استان شعب مطهری غربی، سیتی سنتر، نظرغربی در روز شنبه تعطیل و شعبه کاشان و میر اصفهان برای ارایه خدمت به مشتریان فعال خواهند بود. 
ساعت کاری این شعب برای حضور کارکنان ٨:٣٠ الی ١٢:٣٠ و برای خدمت رسانی مشتریان ٩ الی ١٢ خواهد بود.