روابط عمومی بانک کشاورزی به عنوان روابط عمومی برتر در بخش ارتباط با رسانه ها انتخاب شد
بر اساس رأی هیأت داوران هجدهمین دوره سمپوزیوم بینالمللی روابطعمومی، نشان برتر روابط عمومی کشور در حوزه ارتباطات رسانه ای به روابط عمومی بانک کشاورزی اهدا شد. به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک کشاورزی، هجدهمین دوره سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی و نوزدهمین دوره جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران، سهشنبه بیست و
بر اساس رأی هیأت داوران هجدهمین دوره سمپوزیوم بینالمللی روابطعمومی، نشان برتر روابط عمومی کشور در حوزه ارتباطات رسانه ای به روابط عمومی بانک کشاورزی اهدا شد.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک کشاورزی، هجدهمین دوره سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی و نوزدهمین دوره جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران، سهشنبه بیست و دوم آذر با حضور استادان، صاحبنظران و مدیران روابط عمومی دستگاههای مختلف کشور در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار و بنا بر اعلام رأی هیأت داوران، روابط عمومی بانک کشاورزی در بخش ارتباطات رسانه ای به دلیل رعایت استانداردهای حرفه ای (علمی – صنفی) و مدیریت راهبردی روابط عمومی، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت ها، به عنوان روابط عمومی برتر معرفی و لوح و تندیس این دوره از جشنواره و سمپوزیوم به روابط عمومی بانک اهدا شد.
این گزارش می افزاید، در نوزدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی، برگزیدگان در دو سطح ملی و استانی و در ۷ رشته شامل: «برنامه ریزی ارتباطی و پیوست های ارتباطی» ، «مدیریت راهبردی روابط عمومی» ، «ارتباطات الکترونیکی و مجازی» ، «ارتباطات مردمی» ، «ارتباطات رسانه ای» ، «پژوهش های ارتباطی» و «ارتباطات فرهنگی» معرفی شدند.