به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی مدیریت شعب استان یزد، حمیدرضا حکمتی نیا، مدیر استان در جلسه بررسی عملکرد شعب تابعه در حوزه بانکداری دیجیتال، با اشاره به نیاز مشتریان به ابزارهای پیشرفته الکترونیکی افزود: امروزه مشتریان، تمایل کمتری به حضور در شعب بانکی دارند و به دید آنها وسیلههای ارتباطی همچون موبایل، همان بانک است و این می طلبد که با بررسی مجدد بسترهای الکترونیکی بانک، تمامی نیازهای بانکی مشتریان را در این بسترها پیاده سازی کنیم.
حکمتی نیا با بیان این که تحول دیجیتال در رشد و تعالی بانک نقش پررنگی داشته است تصریح کرد: تحول در بانک از مسیر تحول در بانکداری دیجیتال می گذرد و وجود تکنولوژی و ایجاد یک حس خوب و یک تجربه مطلوب از ارائه خدمات متنوع بانکی به مشتریان زمینه موفقیت بانک را فراهم خواهد کرد و البته باید این خدمات را به روزتر، جامع تر و کامل تر کنیم.
مدیر شعب استان یزد با اشاره به تلاش شعب در معرفی و ارائه خدمات الکترونیک به مشتریان، ضریب نفوذ بانکداری الکترونیک در استان را مثبت و روبه جلو ارزیابی کرد و گفت: یادگیری برنامه ها و نرم افزارهای مختلف و آشنایی با سامانه های مختلف برخط گام مهمی در جهت سرعت بخشی به تحلیل های آماری و ارائه خدمات کارآمد به مشتریان می باشد.