تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آذر 1401 - 17:52
کد خبر : 5578

بانک توسعه تعاون ، مکمل بازرگانی و رشد اقتصادی کشور است

بانک توسعه تعاون ، مکمل بازرگانی و رشد اقتصادی کشور است

مسعود کردستانی مدیر شعب استان زنجان با علی یگانه فرد رئیس اتاق بازرگانی استان به منظور جذب و انتقال حساب های اتاق و واحدهای زیرمجموعه دیدار کرد . در این دیدار که جواد موسوی رئیس اعتبارات مدیریت شعب و مسلم نظری رئیس شعبه سعدی زنجان مدیر شعب استان را همراهی می کردند، مسعود کردستانی گفت

مسعود کردستانی مدیر شعب استان زنجان با علی یگانه فرد رئیس اتاق بازرگانی استان به منظور جذب و انتقال حساب های اتاق و واحدهای زیرمجموعه دیدار کرد .

در این دیدار که جواد موسوی رئیس اعتبارات مدیریت شعب و مسلم نظری رئیس شعبه سعدی زنجان مدیر شعب استان را همراهی می کردند، مسعود کردستانی گفت : بانک توسعه تعاون یک بانک صد در صد دولتی است و در راستای اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ و ابلاغیه مقام معظم رهبری و در جهت ارتقای بخش تعاون ، طبق اساسنامه مصوب و قوانین پولی و بانکی کشور با رویکرد توسعه ای در راستای دستیابی به توسعه پایدار اقتصادی واجتماعی در بخش های تعاون و غیر تعاون تشکیل شده است .

وی با اشاره به راهبرد بانک افزود: مجموعه بانک توسعه تعاون استان زنجان حسب وظایف و اهداف برنامه ریزی شده خود امسال نیز همچون سنوات گذشته در راستای تسهیل تأمین مالی واحدهای سرمایه گذاری ، شناسایی و کمک به توسعه و تکمیل زنجیره تولید ، شناسایی بنگاه های تولیدی استان و رفع مشکلات واحدهای تولیدی ، حمایت از توسعه شرکت های دانش بنیان در حوزه های مختلف صنعتی ، معدنی ، خدمات و واحدهای کشاورزی و دامی موجود و ایجاد ظرفیت های جدید ، با اولویت بخش تعاون کوشاست .

در ادامه یگانه فرد رئیس اتاق بازرگانی استان با تقدیراز خدمات ارزنده بانک در روند رشد اقتصادی و بازرگانی استان، آمادگی اتاق و واحدهای زیرمجموعه آن را برای افتتاح حساب نزد بانک توسعه تعاون اعلام و خواستار انعقاد تفاهم نامه همکاری فیمابین شد.