تاریخ انتشار : سه شنبه 28 اسفند 1403 - 16:45
کد خبر : 25183

شعب در خط مقدم جلب رضایت و اعتماد مردم

شعب در خط مقدم جلب رضایت و اعتماد مردم

ابوالفضل نجارزاده در حاشیه بازدید از شعبه های مرکزی و سعدی بر نقش محوری شعب در ارائه خدمات بانکی و جلب رضایت مشتریان تأکید کرد. به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ، به همراه اعضای هیات مدیره ، در آستانه فرا رسیدن سال نو از

ابوالفضل نجارزاده در حاشیه بازدید از شعبه های مرکزی و سعدی بر نقش محوری شعب در ارائه خدمات بانکی و جلب رضایت مشتریان تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ، به همراه اعضای هیات مدیره ، در آستانه فرا رسیدن سال نو از شعب مرکزی و سعدی بازدید کرد. 
این بازدید که با هدف بررسی عملکرد و فعالیت‌های شعب پر مخاطب مناطق مرکزی پایتخت صورت گرفت، فرصتی بود تا مدیرعامل از نزدیک در جریان اقدامات و تلاش‌های کارکنان در روزهای پایانی سال قرار گیرد و رهنمودهایی برای بهبود خدمات ارائه دهد.
 نجارزاده در جریان این بازدید، شعب را ستون اصلی فعالیت‌های بانک ملی ایران توصیف و اظهار کرد: تمام زحمات و دستاوردهای بانک بر دوش شعب استوار است و اینجاست که خدمات و محصولات ما به دست مشتریان می‌رسد.
وی با تأکید بر ضرورت ارائه بهترین خدمات به مشتریان، افزود: شعب باید در خط مقدم جلب رضایت و اعتماد مردم باشند و مشتری‌مداری را به عنوان اصل اساسی در اولویت قرار دهند. 
مدیرعامل بانک ملی همچنین بر اهمیت ارتقای کیفیت خدمات و نوآوری در ارائه محصولات بانکی تأکید کرد و ادامه داد: ضروری است همکاران عزیز با تلاش مضاعف، نقش خود را در تحقق اهداف بانک به بهترین شکل ایفا کنند.

شعب در خط مقدم جلب رضایت و اعتماد مردم

شعب در خط مقدم جلب رضایت و اعتماد مردم

شعب در خط مقدم جلب رضایت و اعتماد مردم

شعب در خط مقدم جلب رضایت و اعتماد مردم

شعب در خط مقدم جلب رضایت و اعتماد مردم

شعب در خط مقدم جلب رضایت و اعتماد مردم

شعب در خط مقدم جلب رضایت و اعتماد مردم

شعب در خط مقدم جلب رضایت و اعتماد مردم

شعب در خط مقدم جلب رضایت و اعتماد مردم

شعب در خط مقدم جلب رضایت و اعتماد مردم