تاکید مدیر عامل بانک ملی ایران بر جذب منابع پایدار و انضباط مالی در همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب اصفهان
نجارزاده در همایش بررسی عملکرد شش ماهه اول سال ۱۴۰۳ اداره امور شعب استان اصفهان بر ضرورت توجه به انضباط مالی و تقویت مدیریت منابع و مصارف به عنوان یک ضرورت در شعب تاکید کرد. به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر ابوالفضل نجارزاده در این همایش که جمعی از اعضای
نجارزاده در همایش بررسی عملکرد شش ماهه اول سال ۱۴۰۳ اداره امور شعب استان اصفهان بر ضرورت توجه به انضباط مالی و تقویت مدیریت منابع و مصارف به عنوان یک ضرورت در شعب تاکید کرد.
به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر ابوالفضل نجارزاده در این همایش که جمعی از اعضای هیأت مدیره، هیأت عامل، معاونان، رؤسای ادارات کل و تنی چند از روسای حوزه ها و شعب استان اصفهان حضور داشتند، اظهارداشت: نظارت و برنامه ریزی برای مدیریت بهینه منابع و مصارف بانک امری لازم و ضروری است و براساس هدفگذاری ها و برنامه ریزی های صورت گرفته انضباط مالی باید در اولویت باشد. وی بر لزوم برنامه ریزی در راستای بهبود تراز نقدینگی، کسب سهم از بازار و به دنبال آن خدمترسانی شایسته و مطلوب به مشتریان تأکید کرد.نجارزاده در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت توسعه شبکه ارزی، تقویت بانکداری شرکتی، استفاده از ابزارهای مالی و تعهدی برای ارائه خدمات بهینه به مشتریان و فعال شدن همه ظرفیت های بانک در راستای جذب منابع پایدار و ارزشمند و افزایش کسب سهم بازار همسو با سیاست های راهبردی و اعتباری بانک در سال جاری را مهم دانست.
دستیابی به تحول با کار گروهیمدیرعامل بانک در بخشی از این همایش ضمن قدردانی از عملکرد واحدهای صف و ستاد، اظهارداشت: یکی از مهمترین برنامه ها و اولویت های سال جاری بانک، ارائه مطلوب ترین و شایسته ترین خدمات غیرحضوری به مشتریان است که در این راستا همه همکاران باید بکوشند با کار گروهی به این هدف دست یابیم.مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه با تقدیر از همکاری و مشارکت مطلوب و مؤثر تمامی کارکنان اداره امور شعب استان اصفهان که در پیشبرد اهداف بانک طی امسال نقش آفرین بودند و توانستند زمینه سودآوری بانک را فراهم کنند ، با اشاره به محدودیت ها و مشکلات موجود، مهمترین اهداف و اولویتهای بانک ملی ایران برای سال آینده را تبیین کرد.وی با توصیف این مطلب که با تکیه بر کارِ گروهی و توان همکاران می توان به تحول رسید و دستاوردهای جدیدی را خلق کرد، افزود: امسال بنا داریم با برنامهریزیهای صورت گرفته و هماهنگیهای به عمل آمده، سهم بیشتری از بازار را به دست آوریم تا بانک را به عنوان بانکی ارزشآفرین و تحولآفرین معرفی کنیم. وی با بیان این نکته که عملکرد شبکه ارزی بانک باید بیش از پیش تقویت شود، خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت های ارزی باید با برنامه ریزی های عملیاتی از این فرصت به قدر کافی استفاده کرد.نجارزاده با برشمردن این نکته که کارکنان بانک ملی ایران با تلاش توانستهاند تصویری درست از بانکداری مطلوب و سازنده را در جامعه به جا بگذارند. مدیرعامل در خصوص مسائل معیشتی کارکنان نیز گفت: مسائل معیشتی کارکنان مورد توجه مدیران ارشد بانک است و بیوقفه و در حد قوانین موجود به آن رسیدگی میشود.مدیر عامل بانک ملی ایران با اشاره به اینکه افزایش سهم بانک در تمامی شاخصههای نظام بانکی با اهمیت است، خاطرنشان کرد: در سال آینده اجرای تسهیلات تکلیفی براساس بودجه تخصیص یافته عملیاتی خواهد شد.
افزایش سهم بازار با برنامه ریزی دقیق در بانکوی با بیان این که کارکنان صف در سراسر کشور موتور محرکه و شتاب دهنده بانک هستند، تصریح کرد: تمرکز بر انضباط مالی و مدیریت نقدینگی امکان موفقیت و خلق ارزش در بانک را افزایش می دهد.مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه این همایش ضمن تبیین اهداف و راهبردهای بانک، گفت: با تکیه بر ظرفیت ها و با برنامهریزی میتوان در شاخصههای مختلف سهم خوبی از بازار را گرفت و در راستای رفع ناترازی بانک اهتمام ورزید.دکتر نجارزاده در ادامه این همایش به تفویض و افزایش حدود و اختیارات رؤسای ادارات امور شعب استانها و مناطق اشاره کرد و یادآور شد: با اصلاح حدود و اختیارات، رؤسای ادارات میتوانند چابکتر به امور مشتریمداری و بازاریابی رسیدگی کنند. وی در ادامه تدوین برنامه راهبردی بانک را در بلند مدت با اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: این استان با توجه به ظرفیت های موجود باید بتواند در راستای جلب رضایت مشتریان و ارائه خدمات بهینه گام های استواری بردارد.وی در پایان این همایش در مورد موضوعات و سؤالات مطرح شده از سوی کارکنان به تبادل نظر و گفتوگو با آنها پرداخت و رهنمودهای لازم در این زمینه را ارائه داد.گفتنیست؛ افزایش رفاه همکاران، توسعه زیرساختهای فناوری، سرعت بخشی به وصول مطالبات، توسعه بانکداری جامع، جذب منابع، حفظ مشتریان و حسن خلق و ارتباط صمیمی با مشتریان نیز از دیگر محورهای سخنان دکتر نجارزاده در این همایش بود.