تاریخ انتشار : سه شنبه 12 تیر 1403 - 17:13
کد خبر : 19528

عملیات اجرایی بیش از ۸۲۰ هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن آغاز شده است

عملیات اجرایی بیش از ۸۲۰ هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن آغاز شده است

معاون امور مسکن و عمران شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از عملیات اجرایی ۸۲۰ هزار و ۷۲۶ واحد در شهر و روستا از ابتدای قانون جهش تولید مسکن خبر داد.به گزارش آرمان اقتصادی از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا سهرابی، معاون امور مسکن و عمران شهری بنیاد

معاون امور مسکن و عمران شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از عملیات اجرایی ۸۲۰ هزار و ۷۲۶ واحد در شهر و روستا از ابتدای قانون جهش تولید مسکن خبر داد.
به گزارش آرمان اقتصادی از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا سهرابی، معاون امور مسکن و عمران شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم در حوزه مسکن، گفت: از ابتدای قانون جهش تولید مسکن، عملکرد بنیاد مسکن در شهر و روستا حاکی از آن است که در مجموع عملیات اجرایی ۸۲۰ هزار و ۷۲۶ واحد آغاز شده است که از این تعداد ۳۲۷ هزار و ۸۲۵ واحد اتمام یافته و در حال حاضر ۴۹۲ هزار و ۹۰۱ واحد در دست اجراست.

وی در خصوص ساخت پروژه‌های مسکن روستایی گفت: در بخش مسکن روستایی ۵۹۰ هزار واحد پروانه اخذ شده و ۵۶۰ هزار و ۴۹۸ واحد آغاز شده است.

سهرابی همچنین درباره بخش مسکن شهری نیز توضیح داد: در بخش مسکن شهری مجموعاً ۲۶۰ هزار و ۲۲۸ واحد شروع شده است.

معاون امور مسکن و عمران شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: ۲۱۲ هزار واحد در نهضت ملی مسکن در بخش شهری به متقاضیان تخصیص داده شده (براساس سامانه تم) و در حال حاضر ۱۵ هزار و ۸۰۰ واحد هم مسکن اقشار کم درآمد شهری داریم که مجموعاً مسکن شهری به ۲۲۷ هزار و ۸۰۰ واحد خواهد رسید.

وی افزود: شرکت‌های زیر مجموعه بنیاد مسکن و حساب ۱۰۰ نیز تعداد ۳۱ هزار و ۲۰۵ واحد و با همکاری خیرین نیز ۷ هزار و ۸۸ واحد آغاز کرده‌اند.

برچسب ها : ،

دریافت شماره شبا بولتن اخبار بانک کامل ترین اخبار بیمه کامل ترین اخبار بیمه اخبار وام و تسهیلات

پیشنهادی