تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 خرداد 1403 - 22:07
کد خبر : 19135

قدردان تلاش همکاران در خدمت دلسوزانه به مشتریان هستیم

قدردان تلاش همکاران در خدمت دلسوزانه به مشتریان هستیم

دکتر سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن در حاشیه سفر به استان اصفهان از برخی شعب بانک مسکن استان بازدید و از تلاش همکاران در ارائه خدمات مطلوب به مشتریان قدردانی کرد.به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ دکتر سیدعباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن که به استان اصفهان سفر کرده بود، از شعب مرکزی،

دکتر سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن در حاشیه سفر به استان اصفهان از برخی شعب بانک مسکن استان بازدید و از تلاش همکاران در ارائه خدمات مطلوب به مشتریان قدردانی کرد.
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ دکتر سیدعباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن که به استان اصفهان سفر کرده بود، از شعب مرکزی، امیرحمزه و حکیم نظامی اصفهان بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی در شعب شهر اصفهان قرار گرفت و ضمن شنیدن سخنان همکاران در بخش‌های گوناگون، توصیه های لازم را برای رفع مسائل شعب عنوان کرد.

دکتر حسینی در بخشی از این بازدیدها با مشتریان بانک مسکن به گفت‌وگو پرداخت و به دغدغه‌ها و مشکلات مطرح شده از سوی آنان پاسخ داد.

مدیرعامل بانک مسکن در این بازدیدها بر ارائه خدمات خالصانه از سوی کارکنان تاکید و اظهار کرد: کارکنان بانک مسکن با همه توان در مسیر ارتقای خدمات، جذب مشتری وجذب منابع جدید تلاش می‌کنند که جای تقدیر دارد. وی افزود: امیدواریم تا پایان سال جاری شاهد رشد و ارتقای تمام شعب بانک مسکن سراسر کشور باشیم.

تاکید مدیرعامل بانک مسکن بر تداوم راه شهدای گرانقدر

دکتر حسینی همچنین در ادامه سفر خود به استان اصفهان باحضور در مزار گلزار شهدا و ادای احترام به ارواح طیبه آنان، بر مزار شهید محمدرضا زاهدی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در حمله تروریستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به درجه رفیع شهادت نائل آمد و نیز شهید همت حاضر شد و یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی را گرامی داشت.

وی با اشاره به جایگاه رفیع شهدا در جامعه بر تداوم راه و پیروی از آرمان های بلند ایشان در مسیر ارائه خدمت به مردم تاکید کرد.

برچسب ها : ،