تاریخ انتشار : دوشنبه 26 تیر 1402 - 14:59
کد خبر : 11251

۱۸۰۰ سازمان در چارچوب طرح مهریار با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همکاری می‌کنند

۱۸۰۰ سازمان در چارچوب طرح مهریار با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همکاری می‌کنند

بیش از ۱۸۰۰ شرکت و دستگاه در چارچوب طرح مهریار با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همکاری می‌کنند و حقوق ۴۲۵هزار نفر از این طریق پرداخت می‌شود. به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، طرح مهریار یکی از طرح‌های جدید بانک است که توانسته در حدود یک سالی که

بیش از ۱۸۰۰ شرکت و دستگاه در چارچوب طرح مهریار با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همکاری می‌کنند و حقوق ۴۲۵هزار نفر از این طریق پرداخت می‌شود.
به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، طرح مهریار یکی از طرح‌های جدید بانک است که توانسته در حدود یک سالی که از ارائه آن می‌گذرد، دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلفی را ترغیب به استفاده از مزایای خود کند.
سازوکار طرح به‌گونه‌ای است که سازمان‌ها با واریز حقوق و مزایای کارکنان خود از طریق بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، می‌توانند بخشی از این منابع را به‌عنوان وام قرض‌الحسنه به کارکنان خود تخصیص دهند.
تا کنون بیش از ۱۸۰۰ شرکت و دستگاه در چارچوب این طرح با بانک وارد همکاری شده‌اند و حقوق ۴۲۵هزار نفر از این طریق پرداخت می‌شود.
مبلغ گردش بستانکار این طرح در سه ماهه نخست سال جاری بیش از ۷۲هزار میلیارد ریال بوده و استان‌های تهران، یزد و البرز به ترتیب بیشترین واریز حقوق را از طریق طرح یاد شده داشته‌اند.