انتقال پیشنهادات همیاران مشتری بر مبنای تجربه ارائه خدمت
مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران گفت: حتماً همیاران مشتری بنا به تجربهای که از ارائه خدمت به مشتریان به دست میآورند، پیشنهادات خود را منتقل کنند تا بخشهای مختلف سازمان برای اصلاح فرآیندها از این پیشنهادات استفاده کنند. به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرضالحسنه مهر ایران، دوره
مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران گفت: حتماً همیاران مشتری بنا به تجربهای که از ارائه خدمت به مشتریان به دست میآورند، پیشنهادات خود را منتقل کنند تا بخشهای مختلف سازمان برای اصلاح فرآیندها از این پیشنهادات استفاده کنند.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرضالحسنه مهر ایران، دوره آموزشی یک روزه همیاران مشتری در این بانک برگزار شد تا ضمن پایان یافتن فعالیت این نیروها با عنوان همیار بازاریاب، فصل جدیدی از همکاری این کارکنان با شرایط و وظایف جدید آغاز شود.
در این دوره دکتر «سید سعید شمسینژاد» مدیرعامل بانک اظهار داشت: بانک قرضالحسنه مهر ایران به معنای واقعی کلمه مشکلات مردم را مرتفع میکند و به این علت، فعالیت در این بانک احساس خوبی دارد.
وی گفت: مردم با کارکنانی برخورد دارند که در شعبه فعالیت میکنند و برخورد آنها برایشان نمود دارد. از این جهت برخورد همیاران مشتری میتواند نقش مهمی در ذهنیت مشتری نسبت به بانک دارد.
مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران تصریح کرد: لازم است همیاران شعب دانش و اطلاعات کافی درباره خدمات و محصولات بانک داشته باشند و بهصورت مدام اطلاعات خود را بهروز کنند. همچنین حتماً همیاران شعب با روی خوش و اخلاق حسنه با مشتریان برخورد کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: ممکن است در برخی بانکها تعداد مشتریان حاضر در شعب کم باشد و حجم کاری کارمندان شعبه نیز پایین باشد. اما در بانک قرضالحسنه مهر ایران حجم کاری کارمندان شعب بهعلت تعداد بالای مشتریان زیاد است، در نتیجه صبر و تحمل کارمندان شعبه نیز باید زیاد باشد.
شمسینژاد اظهار داشت: هدف بانک قرضالحسنه مهر ایران است که ۵۰ میلیون ایرانی، ۵۰ میلیون کارت قرضالحسنه داشته باشند. نگاه بانک برای همکاری با همیاران مشتری بلندمدت است؛ البته این بستگی به عملکرد همیاران مشتری و تعهد آنها به بانک دارد.
وی گفت: حتماً همیاران مشتری بنا به تجربهای که از ارائه خدمت به مشتریان به دست میآورند، پیشنهادات خود را منتقل کنند تا بخشهای مختلف سازمان برای اصلاح فرآیندها از این پیشنهادات استفاده کنند.
مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران با تأکید بر اینکه توسعه خدمات غیرحضوری در اولویت بانک است، افزود: نیاز است تا همیاران مشتری نظرات مردم را دریافت کرده و پس از جمعبندی، در چارچوب پیشنهادات به اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان منتقل کنند.