خدمات دلسوزانه و با کیفیت به مشتری ارائه شود
سرپرست معاونت برنامهریزی بانک قرضالحسنه مهر ایران خطاب به همیاران مشتری بانک گفت: اگر خدمات را بهصورت دلسوزانه به مشتری ارائه دهید، حتی زمانی که پاسخ شما به درخواست وی منفی باشد، وی از عملکرد شما راضی خواهد بود. به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرضالحسنه مهر ایران، دوره آموزشی
سرپرست معاونت برنامهریزی بانک قرضالحسنه مهر ایران خطاب به همیاران مشتری بانک گفت: اگر خدمات را بهصورت دلسوزانه به مشتری ارائه دهید، حتی زمانی که پاسخ شما به درخواست وی منفی باشد، وی از عملکرد شما راضی خواهد بود.
به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرضالحسنه مهر ایران، دوره آموزشی یک روزه همیاران مشتری در این بانک برگزار شد تا ضمن پایان یافتن فعالیت این نیروها با عنوان همیار بازاریاب، فصل جدیدی از همکاری این کارکنان با شرایط و وظایف جدید آغاز شود.
دکتر «رضا قرائیپور» سرپرست معاونت برنامهریزی و توسعه بانک از سخنرانان این جلسه بود. وی اظهار داشت: ما در بانک پرافتخاری کار میکنیم که شاخصهای عملکردی آن نشان از کارنامهای درخشان دارد.
قرائیپور افزود: البته این بانک اهداف بزرگی نیز دارد. سال گذشته رشد منابع بانک ۸۰ درصد بود، حال اگر بانک تا سه سال آینده رشد منابعی در سطح ۷۰ درصد داشته باشد، منابع آن در پایان آن دوره به ۱۰۰۰ همت بالغ میشود.
وی ادامه داد: آداب، رفتار، عملکرد، بینش و رفتارهای ما باید مبتنی بر چنین سطحی از عملکرد باشد. همچنین فراموش نکنید که بانک قرضالحسنه مهر ایران نخستین بانک قرضالحسنه دنیاست و داعیهدار بانکداری اسلامی است.
قرائیپور تأکید کرد: کارت قرضالحسنه باید به کارت زندگی مردم تبدیل شود و هدف ما این است که هر ایرانی یک کارت قرضالحسنه داشته باشد. لازم است زیرساختهای یک بانک با حداقل ۴۰ میلیون مشتری ایجاد شود.
سرپرست معاونت برنامهریزی و توسعه بانک بیان کرد: وظیفه همیاران مشتری بسیار بزرگ است، زیرا خط مقدم تعامل با مشتری هستند. خدمات تا حد زیادی استانداردپذیر نیست و بستگی زیادی به کسی دارد که آن را ارائه میکند. اگر خدمات را بهصورت دلسوزانه به مشتری ارائه دهید، حتی زمانی که پاسخ شما به درخواست وی منفی باشد، وی از عملکرد شما راضی خواهد بود.
قرائیپور گفت: از همیاران مشتری انتظار میرود خدمات را با کیفیت قابل قبول به مشتری ارائه دهند تا رضایت مشتری جلب شود. اگر طرح همیاران مشتری با موفقیت همراه شود، نیروهای همیار مشتری به همه شعب کشور افزوده میشوند.