ضرورت تسلط همیاران شعب بر طرحهای بانک

رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسبوکار بانک قرضالحسنه مهر ایران اظهار داشت: از همیاران مشتری انتظار میرود به اندازه کارکنان شعب بر طرحها و خدمات بانک مسلط باشند و بتوانند توضیحات لازم را در این رابطه به مشتریان ارائه کند. به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرضالحسنه مهر ایران،
رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسبوکار بانک قرضالحسنه مهر ایران اظهار داشت: از همیاران مشتری انتظار میرود به اندازه کارکنان شعب بر طرحها و خدمات بانک مسلط باشند و بتوانند توضیحات لازم را در این رابطه به مشتریان ارائه کند.
به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرضالحسنه مهر ایران، دوره آموزشی یک روزه همیاران مشتری در این بانک برگزار شد تا ضمن پایان یافتن فعالیت این نیروها با عنوان همیار بازاریاب، فصل جدیدی از همکاری این کارکنان با شرایط و وظایف جدید آغاز شود.
«احسان غلامی» رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسبوکار بانک اظهار داشت: از همیاران مشتری انتظار میرود به اندازه کارکنان شعب بر طرحها و خدمات بانک مسلط باشند و بتوانند توضیحات لازم را در این رابطه به مشتریان ارائه کند.
وی تصریح کرد: خوشبختانه تعداد مشتریان بانک با شدت قابل توجهی رو به افزایش است، اما راهاندازی پلتفرم کیوبانک میتواند تا حد زیادی امکان ارائه خدمات را بهصورت غیرحضوری فراهم کند.
غلامی گفت: اکنون منابع بانک به ۲۰۰ همت بالغ شده که عدد قابل توجهی است و نشان میدهد که سطح عملکرد بانک بسیار قابل توجه است.
وی خبر داد: در حوزه کالاکارت اتفاقاتی در حال رخ دادن است که لازم است همیاران مشتری به آن توجه داشته باشند. هدفگذاری درباره کالاکارت انجام شده تا پنل ارائه خدمت به محل پذیرندهها منتقل شود. با انجام این کار، شلوغی شعب برای دریافت کالاکارت کمتر خواهد شد و فضا مهیاتر خواهد بود که همیاران مشتری خدمات غیرحضوری را به مشتریان معرفی کنند.