فرآیند آموزش همیاران مشتری متوقف نشود

سرپرست اداره کل توسعه سرمایه انسانی بانک قرضالحسنه مهر ایران گفت: قدرت در دانش نهفته است و فرآیند آموزشپذیری نباید متوقف شود. همیاران شعب باید نسبت به عملیات بانکی، حقوق بانکی و همچنین طرحها و محصولات بانک تسلط کافی داشته باشند. لازم است دانش و مهارتهای این افراد بهصورت مستمر ارتقا یابد. به گزارش آرمان
سرپرست اداره کل توسعه سرمایه انسانی بانک قرضالحسنه مهر ایران گفت: قدرت در دانش نهفته است و فرآیند آموزشپذیری نباید متوقف شود. همیاران شعب باید نسبت به عملیات بانکی، حقوق بانکی و همچنین طرحها و محصولات بانک تسلط کافی داشته باشند. لازم است دانش و مهارتهای این افراد بهصورت مستمر ارتقا یابد.
به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرضالحسنه مهر ایران، دوره آموزشی یک روزه همیاران مشتری در این بانک برگزار شد تا ضمن پایان یافتن فعالیت این نیروها با عنوان همیار بازاریاب، فصل جدیدی از همکاری این کارکنان با شرایط و وظایف جدید آغاز شود.
«علی قاسمی» سرپرست اداره کل توسعه سرمایه انسانی بانک در این دوره آموزشی گفت: به همت مدیران بهویژه مدیرعامل بانک، یک فرصت طلایی برای همیاران شعب ایجاد شده است. این افراد اکنون نتیجه ۴ سال فعالیت و تلاش خود را ملاحظه میکنند.
وی تأکید کرد: همیاران مشتری باید با انگیزهای بیشتر برای حل مسائل مشتریان و جلب رضایت آنها تلاش کنند.
قاسمی اظهار داشت: پس از طی شدن دوره آزمایشی و جلب رضایت بانک، قراردادی با شرایط بهتر و مزایای بیشتر با همیاران شعب منعقد میشود.
وی خاطرنشان ساخت: همه ضوابطی که برای کارکنان قراردادی بانک وجود دارد، برای همیاران شعب نیز لازمالاجراست.
قاسمی تصریح کرد: قدرت در دانش نهفته است و فرآیند آموزشپذیری نباید متوقف شود. همیاران شعب باید نسبت به عملیات بانکی، حقوق بانکی و همچنین طرحها و محصولات بانک تسلط کافی داشته باشند. لازم است دانش و مهارتهای این افراد بهصورت مستمر ارتقا یابد.