تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مرداد 1402 - 3:46
کد خبر : 11801

بازدید دکتر نجارزاده از اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران

بازدید دکتر نجارزاده از اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران

مدیر عامل بانک ملی ایران ضمن بازدید از اداره کل روابط عمومی در فضایی صمیمانه با کارکنان این اداره دیدار و گفت‌وگو نمود. به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر ابوالفضل نجارزاده در این بازدید بیان کرد: بانک ملی ایران طرح و برنامه‌های متنوعی را در دست اقدام دارد که ضروری

مدیر عامل بانک ملی ایران ضمن بازدید از اداره کل روابط عمومی در فضایی صمیمانه با کارکنان این اداره دیدار و گفت‌وگو نمود.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر ابوالفضل نجارزاده در این بازدید بیان کرد: بانک ملی ایران طرح و برنامه‌های متنوعی را در دست اقدام دارد که ضروری است اداره کل روابط عمومی این اقدامات را به خوبی به مشتریان و عموم مردم بازتاب دهد.
وی ضمن قدردانی از عملکرد این اداره کل گفت: روابط عمومی، پل ارتباطی بانک و مشتریان است و نقشی محوری در موفقیت برنامه‌های اجرایی داشته است.نجارزاده با تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران این اداره کل، تأکید کرد: رعایت نوآوری و خلاقیت در انتشار اخبار موجب جذب بیشتر مخاطبان و توجه بیشتر آنها به رویدادهای بانک ملی ایران می‌شود.

بازدید دکتر نجارزاده از اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران

بازدید دکتر نجارزاده از اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران