مشتریان جدید بانک قرضالحسنه مهر ایران مشتاق استفاده از ابزارهای غیرحضوری هستند
۸۱ درصد مشتریان جدید بانک قرضالحسنه مهر ایران، تمایل دارند از طریق ابزارهای غیرحضوری، خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند. به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرضالحسنه مهر ایران، این بانک در طول سالهای گذشته همواره پیشگام شبکه بانکی در ارائه خدمات نوین بوده است. بسیاری از
۸۱ درصد مشتریان جدید بانک قرضالحسنه مهر ایران، تمایل دارند از طریق ابزارهای غیرحضوری، خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرضالحسنه مهر ایران، این بانک در طول سالهای گذشته همواره پیشگام شبکه بانکی در ارائه خدمات نوین بوده است. بسیاری از خدمات همچون افتتاح حساب غیرحضوری، درخواست وام آنلاین، کارت هدیه آنلاین، احراز هویت غیرحضوری سجام و… برای نخستین بار توسط بانک قرضالحسنه مهر ایران به شبکه بانکی کشور معرفی شد.
خوشبختانه این خدمات با استقبال عموم مشتریان بانک روبهرو شده است و مشتریان جدید بانک نیز تمایل دارند از طریق ابزارهای غیرحضوری، خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
در سه ماهه نخست سال جاری ۵۷۲هزار نفر به جمع مشتریان بانک قرضالحسنه مهر ایران افزوده شدهاند و ۴۶۴هزار نفر نسبت به فعالسازی اینترنتبانک و همراهبانک «مهریران» اقدام کردهاند. این یعنی برای بیش از ۸۱ درصد مشتریان جدید بانک نیز دریافت خدمات از طریق ابزارهای غیرحضوری، اولویت دارد.
استانهای اصفهان با ۲۷هزار، فارس با ۲۶هزار و خراسان رضوی با ۲۵هزار بهترتیب بیشترین همراهبانک و اینترنتبانک فعال شده برای مشتریان را به خود اختصاص دادهاند.
گفتنی است بنا به گواه پلتفرمهای ارائه اپلیکیشنهای موبایلی، همراهبانک «مهریران» یکی از محبوبترین اپلیکیشنهای بانکی و پرداختی است که توانسته کاربران زیادی را ترغیب به نصب و استفاده کند.