تاریخ انتشار : دوشنبه 8 خرداد 1402 - 0:48
کد خبر : 10083
روابط عمومی انعکاسی از عملکرد سازمان است
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی، محمدرضا درگاهپور از بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان بانکی اجتماعی با خدماتی نوین نام برد و افزود: بانکداری بدون شعبه و الکترونیک با هدف تحقق ارائه خدمات غیرحضوری و دیجیتال برای مشتریان عملیاتی شده است. وی با تاکید برنقش روابط عمومی در سازمان ها بویژه در بانک ها اظهارداشت:
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی، محمدرضا درگاهپور از بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان بانکی اجتماعی با خدماتی نوین نام برد و افزود: بانکداری بدون شعبه و الکترونیک با هدف تحقق ارائه خدمات غیرحضوری و دیجیتال برای مشتریان عملیاتی شده است. وی با تاکید برنقش روابط عمومی در سازمان ها بویژه در بانک ها اظهارداشت: رسالت روابط عمومی بازتاب عملکرد سازمان ها به نحو احسن واطلاع رسانی در خصوص خدمات ارائه شده است.
سیدقاسم بی نیاز مدیرکل دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی نیز با تاکید بر جایگاه روابط عمومی، با استقبال از خدمات غیرحضوری بانک قرض الحسنه رسالت خواستار گسترش مراودات در سطح کلان دو مجموعه شد.
در این دیدار از میرزابابا مطهری نژاد که از چهره های ماندگار و بزرگان روابط عمومی ایران بود، یاد شد.
سیدقاسم بی نیاز مدیرکل دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی نیز با تاکید بر جایگاه روابط عمومی، با استقبال از خدمات غیرحضوری بانک قرض الحسنه رسالت خواستار گسترش مراودات در سطح کلان دو مجموعه شد.
در این دیدار از میرزابابا مطهری نژاد که از چهره های ماندگار و بزرگان روابط عمومی ایران بود، یاد شد.